FASHION

This needs to be on my body forever

Advertorial
io

Iedereen heeft wel zijn eigen favoriete item. Dat ene item, die je dagenlang kunt dragen en waarvan je een stuk of 10 in je kast hebt. Iedereen heeft wel zo zijn eigen ding. Gek van parels? Of kruip jij liever hele dagen in een onesie? Mijn item draag ik vrijwel elke dag, it’s a black pants!

kkkk

Ja, een zwarte broek. Eigenlijk zijn dit ook wel de enige broeken die ik draag en die ik heb. All black everything. Of het nou een katoenen, spijker of leren zwarte broek is maakt mij niet uit. Maar ik heb ze allemaal. Ik denk dat ik dit ongeveer vanaf mijn 16/17e heb, en waarom? Geen idee. Ik hield sowieso altijd al van zwart, maar het is langzaam zo gekomen dat ik veel zwarte broeken ging dragen. Nu draag ik ze alleen maar haha. Begrijp me niet verkeerd, ik vind spijkerbroeken bij andere er heel gaaf uitzien! But for me, only the black pants. Wat is jullie item die je wel voor altijd wilt houden of waar je echt gek op bent?

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “This needs to be on my body forever

  1. Nou je het zegt.. ik heb jou inderdaad nooit in een spijkerbroek gezien, haha. Euhm ik ga dan voor een horloge! Die heb ik het liefst altijd om. Dan vooral zilver of rosé.

Geef een reactie

