LIFESTYLE

Photo diary week 37: Primark, babylips and a lot of pink

ddd

Again a new week! Het was een leuke week met weer veel shoppings, maar helaas raakte ik ook iets kwijt. Ik heb namelijk altijd een kleine digitale camera bij me voor mijn Photo diary foto’s, en hier ben ik dus de oplader van kwijt. Ik heb o-veral gezocht maar ik kon hem nergens vinden helaas. Vandaag ga ik een nieuwe oplader bestellen en dus hoop ik zo snel mogelijk weer foto’s te kunnen maken! Vandaag dat deze diary iets kleiner is dan dat jullie gewend zijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik was bij de opening van Primark samen met blogger Josie. Het was erg gezellig en we hebben heerlijk geshopt!

keys3

Ook hebben we nog even OOTD foto’s gemaakt. Deze post staat al online!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kocht de nieuwe Electro Baby Lips, deze zijn sinds kort verkrijgbaar in Nederland en beloven een verbetering te zijn van de oude Baby Lips. Hier komt natuurlijk een review over!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In de shoplog van gisteren liet ik al zien dat ik deze tas heb gekocht. Maar wat is hij fijn van binnen! Eindelijk geen zwarte voering! Bij tassen met een zwarte voering heb ik altijd het probleem dat ik nooit iets kan vinden in mijn tas. Ook zit er een klein tasje aan de binnenkant vast voor bijvoorbeeld lipsticks!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Even mijn lipstick stash weer uitzoeken en uitproberen, damn I’ve got too many pink lipsticks..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

#bangbang

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kreeg een erg leuk pakketje van Ritzo thuisbezorgd! Ik ga deze producten uitproberen en ik hoop dat het echt mijn huid verbeterd. Hier horen jullie binnenkort meer over!

d2

Sportief or nah? De Nike Free run 2 blijven toch een van mijn favorieten schoenen.

d5

Mirror selfie bij de Bijenkorf Dwaze Dagen! | Deze combinatie is echt perfect. Comfy but fashion #fromwhereistand. En dat met Primark items!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kan echt niet genoeg krijgen van mijn nieuwe decoratie gun haha. Vooral als ik me eigen huisje heb wil ik dit soort items zeker hebben!

Een korte maar krachtige week dus. Hopelijk heb ik mijn oplader voor mijn camera snel binnen, en ik ben de Ritzo producten al volop aan het uittesten! Zelf ben ik erg benieuwd naar het resultaat. Deze week heb ik een heerlijk vrij (rust) dagje en helaas draait het vooral om school. Ook komt er deze week of volgende week een leuke winactie aan! Did someone said Dior?

Big Kisses, Kim

4 thoughts on “Photo diary week 37: Primark, babylips and a lot of pink

Geef een reactie

