FASHION/LIFESTYLE/MAKE-UP/BEAUTY

Shoplog: Primark Arnhem, Bijenkorf, H&M

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals beloofd laat ik jullie zien wat ik heb gekocht bij de opening van de Primark in Arnhem. Ook heb ik de afgelopen dagen nog een aantal andere aankoopjes gedaan bij o.a. Bijenkorf en H&M!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lange gestreepte trui €6,-

shop6

Schoudertasje €8,-

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trui met leatherlook €17,-

shop10

Sjaal (loveit!) €6,-

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nagel buffer €1,50 | Lipbalsem €1,50 | Facial cleansing pad €2,-

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ringen €2,-

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pugg sloffen €3,50

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook kocht ik nog wat bij de H&M, onder andere deze schatjes. De leren versie hiervan vond ik echt niet lekker zitten, maar deze zitten heerlijk! De chelsea boots kosten €29,95

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prachtige simpele, maar toch mooie tas €19,95

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En nog 2 items die ik bij de Dwaze Dagen van de Bijenkorf scoorde. Dit Nike shirtje komt van de kinderafdeling (jongens), maar gelukkig pas ik de grootste maat gewoon. Ik was al een tijdje op zoek naar een shirtje zoals deze. Dit shirtje kostte €10,46

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Last but not least.. mijn nieuwe gun decoratie! Dit pistool van porselein is van het merk Bloomingville, en kun je gebruiken als een vaas. Zoals sommige van jullie weten heb ik iets met pistool items, so I’m in love!

Ik heb weer heerlijk geshopt en een aantal items gescoord voor het komende seizoen. De Bijenkorf Dwaze Dagen is echt een aanrader, ik was er nog nooit geweest maar ze hadden er echt hele leuke items! Ook wil ik Primark heel erg bedanken voor de opening in Arnhem. Enjoy your day ladies!

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Shoplog: Primark Arnhem, Bijenkorf, H&M

Geef een reactie

