FASHION/LIFESTYLE/MAKE-UP/BEAUTY

Opening Primark Arnhem

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hi ladies! Dinsdag mocht ik weer aanwezig zijn bij een geweldige opening van Primark, en deze keer een nieuw filiaal in Arnhem! Ik moest vroeg de deur uit (half 7) om bij deze opening te kunnen zijn. Maar het is het waard, ik vind de Primark openingen altijd heel erg gezellig en ik ontmoet vaak vele nieuwe bloggers!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

arr2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

arr3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

arr4

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben echt gek op de nieuwe filialen van Primark. Ruim, overzichtelijk en mooi. Dit filiaal heeft 2 verdiepingen en zoals alle andere nieuwe filialen een prachtige nieuwe indeling met beauty, home, dames, heren, basics, een soort onesie hoekje en nog veel meer. Ook vind ik dat Primark goed doet aan de muren in de winkel, ze hangen prachtige afbeeldingen op van hun laatste nieuwe kleding. Good job Primark! Binnenkort komt er nog een shoplog online want ik kon natuurlijk niet met lege handen naar huis!

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Opening Primark Arnhem

Geef een reactie

