FASHION

OOTD: realistic wonderland

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De meeste die mij al een beetje kennen weten dat ik niet veel sieraden draag. Ik draag vaak simpele, basic sieraden die net mijn outfit afmaken of zelfs helemaal geen sieraden. Daarom vind ik het altijd lastig om de juiste sieraden te vinden. Maar de sieraden van www.lanassieraden.nl vond ik prachtig! En dat niet alleen.. de oorbellen matchen perfect bij mijn zelfgemaakte ring en mijn armband van de Monki!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yes, I’m in love with my pearls! Deze oorbellen kun je juist heel stoer combineren of juist heel chique. And I love both! Klik hier om deze pareltjes te bestellen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trui Zara Babyroze armband Lana’s sieraden Zilveren armband Lana’s sieraden Broek C&A Schoenen Zara Oorbellen Lana’s sieraden Tas Primark

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “OOTD: realistic wonderland

Geef een reactie

