LIFESTYLE

Photo diary week 36: workshop, jewels and shopping

diaryy

New week new life! Oke nee dat niet. Maar wel een nieuwe week een nieuwe kans! De afgelopen week was ik ziek geworden (waar je eigenlijk vrij weinig van terug ziet op de foto’s) en lag ik dus veel op bed om uit te zieken. Maar alsnog, mijn week blijft altijd druk en leuk!

diary1

Met klas en bloggenootje Amber heerlijk toeren.. op naar de Mac!

diary6

Love to shop beauty. De 2 items van The Body Shop zijn werkelijk echt geweldig! And they are pink ofcourse..

diary2

Walnoten, hmmm! Vooral als ik ziek ben eet ik dit soort dingen heel erg graag.

diary3

#fromwhereistand, een typische alledaagse Kim outfit haha.

diary4

Ik kreeg een heel erg leuk pakketje binnen van Lana’s Sieraden, en wauw ik vond dit zo gaaf ingepakt! Ik heb nog nooit zo’n leuk pakketje binnen gehad, thanks!

diary5

En deze beauty’s zaten in het pakketje, ik ben echt gek op de babyroze armband!

diary7

Dit zag er zo lekker uit, maar helaas was het zo smerig. Beautiful outside but horrible inside.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sneek peek!

diary10

Ik was aanwezig bij de workshop van Blogging101 en het was een erg gezellige avond! Ik vond het jammer dat ik de meeste dingen in de workshop al wist, maar het is altijd even goed om alles op te frissen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samen met blogger Aminanta van Thebudgetshopper.nl een cupcake eten. Helaas was die niet zoet.. (wat ik wel verwacht bij een cupcake?)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adidas all day #fromwhereistand

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog een gekke mirror selfie, en snel naar huis. De workshop was vooral voor écht beginnende bloggers heel leerzaam, de volgende keer word er een workshop gehouden over SEO. But all the ladies, dankjulliewel voor de gezellige avond!

Volgende week gaan jullie waarschijnlijk nog een aantal veranderingen zien in mijn Photo diary. Ik zat er ook aan te denken om niet meer elke week een diary te doen, maar bijvoorbeeld één keer in de twee weken. Wat denken jullie? Alle tips zijn welkom!

PS: wie is er morgen bij de opening van Primark in Anrhem?

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Photo diary week 36: workshop, jewels and shopping

Geef een reactie

