FASHION/LIFESTYLE

Let’s discuss: what is your shop habit?

love pink

Yes, eindelijk eens een discussie op mijn blog. Ik vind het altijd heerlijk op meningen van andere te lezen en soms leer ik er ook nog eens wat van. But anyway, I have a shop habit. En wat bedoel ik met een shop habit? Als ik iets roze zie (dus beauty, sieraden etc) MOET ik het hebben. Het ziet er allemaal gewoon zooo leuk uit! Als ik bijvoorbeeld shampoo in een groene en roze fles zie dan ga ik al 90% voor de roze fles. Dit gaat ook zo met kleine roze “prulletjes”, ik koop ze terwijl ik er helemaal niks aan heb.

love pink

Gelukkig ben ik wat geminderd met mijn gekke shop tik en laat ik vaker de roze hebbedingetjes achterwege. Ik was laatst bij de Bodyshop en ik zag daar schattige crèmetjes die in roze potjes zaten verpakt. En ja hoor ik heb het gekocht (ik had wel een nieuwe crème nodig). Maar goed, tot zover dus mijn gekke shop tik. Nu wil ik weten wat voor gekke tiks jullie hebben tijdens het shoppen! Kopen jullie altijd bepaalde soort kleding? Of altijd setjes? Of is er een andere gekke tik? Laat het weten in de comments girls, ik ben heel erg benieuwd haha!

Big Kisses, Kim
Follow me with bloglovin

8 thoughts on “Let’s discuss: what is your shop habit?

  1. Wat grappig. Ik heb het zelf als iets heel goedkoop is. Dus wanneer iets zo goedkoop is (ook al gebruik ik het nooit) toch wil ik het kopen. Omdat het zoó goedkoop is. Daardoor kom ik best vaak spullen die ik niet nodig heb..

  2. Ik heb echt hetzelfde met roze: als je kan kiezen tussen roze of een ander kleur ga ik meteen voor roze 😉 en dingen met kattenprint kan ik al helemaal niet weerstaan 🙂

Geef een reactie

