LIFESTYLE

16 things I really, really don’t like

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De dingen waar je je echt aan kan irriteren of gewoon echt niet tegen kan. Iedereen heeft ze wel. Helaas heb ik er ook aardig wat maar gelukkig zijn het geen hele erge dingen. Toch wel grappig om na te denken over de dingen die jij niet zo leuk vind. Hier mijn lijst.

– Mensen die smakken bij het eten
– Vettig haar
– Huilende kinderen in de metro (helaas maak ik dit nog te vaak mee haha)
– Mensen die stinken
– Tonijn UGH!
– Kauwgom kauwers. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heus niet erg als je kauwgom eet. Maar van dat asociale gekauw met je mond open..
– Slecht getekende wenkbrauwen, girls don’t to that to yourself please!
– Als iemand heel veel merk kleding draagt. Gucci riem, Gucci pet, Gucci tas..
– Spinnen
– Pesten
– De winkel Desigual, ik vind deze kleding echt vreselijk
– Jongens die altijd wel wat moeten zeggen als je voorbij loopt
– Weave. Hier kan ik me enkel aan irriteren als je het echt ziet zitten, helaas zie je nog vaak genoeg verschil van het soort haar. You don’t need this girls!
– Rekenen, hier ben ik altijd al slecht in geweest!
– Iets in m’n oog hebben, dit gebeurd mij altijd
– En tot slot, bloggers die alleen bloggen om het geld en/of om de beloning! Do it with passion, or don’t do it.

Wat een lijst haha. Ik merk dat de meeste dingen echt van mijn dagelijkse leven komen (reizen met de trein, metro, school) en het zijn dingen die ik vaak nog dagelijks mee maak. Iedereen heeft wel dingetjes waar die echt niet tegen kan of gewoon echt niet leuk vind. Binnenkort wil ik ook een lijstje maken met dingen waar ik juist heel blij van word, always stay positive!

Big Kisses, Kim

13 thoughts on “16 things I really, really don’t like

  1. De meeste punten zijn zo herkenbaar. Vooral mensen die tijdens het eten smakken of mensen die hun kauwgom zo asociaal kauwen. Ik heb ook vaak iets in mijn oog, zo irritant. Dat wordt dan altijd lekker rood en ga ik tranen, dág make-up.

  2. Pingback: 16 funny/weird things about me |

  3. Pingback: 16 things I really, really do like |

Geef een reactie

