LIFESTYLE

Quote: stay positive!

quote

De laatste paar weken ben ik echt anders gaan denken. Zelf ben ik wat volwassener geworden en dit merk ik zelf maar al te goed. Ik ben gaan beseffen dat de tijd snel gaat, en dat je eigenlijk zomaar alles kwijt kunt zijn. Dit klinkt misschien eng maar het is zo. Daarom ben ik heel anders gaan denken, namelijk wat positiever. Ik vind dat ik heel blij mag zijn met mijn leven nu en wat ik tot nu toe allemaal bereikt heb. Vaak vergeten we wat en wie we hebben en willen we eigenlijk alleen maar meer en meer. Nee, ik ben nu blij met wat ik heb en waardeer de kleine dingetjes meer die er in het leven zijn. Ook probeer ik nu altijd positief te blijven. Hoe staan jullie in het leven?

Big Kisses, Kim

3 thoughts on “Quote: stay positive!

  1. Wat een mooie quote en wat goed omschreven! De jaren vliegen inderdaad voorbij, soms vergeet je echt te genieten van het nu en hier. Leuk artikel, ik had gisteren ook een mooie quote online staan 🙂

Geef een reactie

