LIFESTYLE

Photo diary week 35: donuts, love and pearls

pdie

Het was weer een drukke week en ik ben van plan iets nieuws te beginnen: zelf sieraden maken en verkopen. Ik weet nog niet zeker hoe ik dit ga doen maar ik wil het in ieder geval wel heel erg graag. Als ik meer weet krijgen jullie het natuurlijk te horen!

diar0

Sweater weather

diar1

Even wat uitproberen, love Chanel!

diar2

Heerlijke donut gekregen van me collega, yumms

diar3

H&M Studio collectie. Wat een prachtige collectie met prachtige musthaves.

diar5

Helaas hadden ze hem niet meer in mijn maat, grrrr

diar6

Pearls, pearls and more pearls! De ring heb ik zelfgemaakt en ik hoop hiervan sieraden te kunnen maken (op een professionele manier) en te verkopen.

diar7

Forever love.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn loafers van de Zara, ik had ze lang niet gedragen maar ze zijn nog steeds een van mijn favorieten!

pearl cuff

Dit was de post die ik gisteren online zette. Ik ben echt in love met mijn nieuwe armband!

ka

Mirror selfie, the best selfie ever.

Het was een leuke week met vooral heeerlijk weer. De komende weken ga ik het weer wat drukker krijgen met school en leuke events. Enjoy the little things in life!

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “Photo diary week 35: donuts, love and pearls

Geef een reactie

