FASHION

My new pearl cuff

pearl cuff

Via Thehautepersuit zag ik altijd die ene ge-weldige armband: the double pearl bracelet. Een prachtige armband met parels aan de uiteinden, die chic en vrouwelijk staat. Ik weet niet wat het is maar parels beginnen ineens weer terug te komen, and I love them!

pearl cuff

pearl cuff

Josie vertelde mij waar ik deze armband kon halen, en dat was bij de Monki! Ik ging de volgende dag gelijk naar de winkel want ik moest en zou deze armband hebben. De armband koste €8. Thanks Josie!

Big Kisses, Kim

4 thoughts on “My new pearl cuff

Geef een reactie

