FASHION

OOTD: some publicity for my blog

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een aantal maanden geleden had ik een shirtje laten bedrukken bij Superrich met mijn blog logo erop. Dit vond ik er erg leuk uitzien en het is natuurlijk gelijk reclame voor je blog! Deze week besloot ik om nog een trui te laten bedrukken voor de winter, en ik vind de trui echt geweldig! Ik besloot om mijn logo in het roze te laten drukken, wat net een extra girly touch geeft!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook ben ik blij met mijn nieuwe witte parel, een jas van Comegetfashion. Een prachtige jas voor de herfst/lente, I’m in love with my new stuff!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jas Comegetfashion Tasje Primark Trui Superrich Broek H&M Custom made Schoenen Nike Free Run 2

Laatst vertelde ik jullie dat ik veel jasjes draag nu en ik denk dat ik nu wel een aantal mooie exemplaren heb. Vooral deze witte vind ik erg luxe staan. Klik hier om deze witte parel te bestellen!

Big Kisses, Kim

9 thoughts on “OOTD: some publicity for my blog

Geef een reactie

