LIFESTYLE

Photo diary week 34

diary

De eerste echte schoolweek is weer voorbij, en ik heb het nu alweer gezien haha. Ik heb vrij lange dagen waar ik dus echt een hekel aan heb, maar goed het hoort erbij. Gelukkig heb ik naast school en stage genoeg andere leuke dingen gedaan!

IMG_2135

Starbucks + lipstick= girl problems.

IMG_2136

HAHA ik vroeg aan die man of hij Keybykim wou schrijven, maar hij snapte niet helemaal hoe je het schreef.

IMG_2137

Gadverdamme! Dit is een “Raad de smaak” chips. Ik vond de verpakking er leuk uitzien omdat hij roze was, dus ik dacht let’s try it. Nou nooit meer dus, het smaakt naar bokkenpootjes maar dan in een chips variant. Echt smerig!

IMG_2140

Wat doe je als je toch geen school hebt? Ja window shoppen! Jammer dat er om 9 uur nog geen winkels open zijn.

IMG_2141

Heerlijk even uitwaaien en toeren met m’n vriend!

IMG_2145

Mislukte from where I stand op het strand

IMG_2146

Heerlijke fluffy slofjes van de Primark! Ze zijn heerlijk warm en zacht!

IMG_2147

Verwenmomentje voor mezelf, hebben jullie nog tips voor reinigende maskers?

IMG_2149

Er is een nieuwe cupcake store geopend in Rotterdam, binnenkort hier meer over!

IMG_2153

Ik ging met een vriendin even kijken in de stad en bij Rotterdam Kuip, maar het was overal echt stil. Waarschijnlijk omdat er voetbal was..

IMG_2154

Shopping time!

IMG_2156

Still one of my favs

IMG_2157

Heerlijk een roze zuurstok van de kermis, yum!

De aankomende week heb ik weer een drukke school/stage/werk week, en hopelijk kan ik nog wat leuks doen in het weekend. Gaan jullie nog iets doen?

Big Kisses, Kim

3 thoughts on “Photo diary week 34

Geef een reactie

