MAKE-UP/BEAUTY

Sleek Baby Doll lipstick

sleek1

Sleek heeft een aantal geweldige lipsticks, en een collectie daarvan zijn de True Color lipsticks. Deze lipsticks hebben een geweldige pigmentatie en voelen heerlijk aan. Ik kocht er een in de kleur Baby Doll and I love it! Ik vind de verpakking er ook heel erg mooi uitzien, mat zwart yes please!

sleek3

Dit is het kleurtje, Baby Doll. Een heerlijk zacht roze kleurtje. Het is een kleur die ik zelf alledaags kan dragen maar ook kan mixen met andere kleuren lipsticks, zodat het net iets meer opvalt of juist niet.

sleek4

Pretty in pink or nah?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier de swatch, en wat een pigment! Deze swatch bevat maar één veeg, dus de pigmentatie is erg goed. Ook voelt de structuur heerlijk romig aan, wat erg fijn aanbrengt. Maar toch voelt het niet te romig, ik vind de structuur een beetje vergelijkbaar met de Cremesheen lipsticks van Mac.

sleek lipstick

Ik vind het een prachtige kleur, maar het is toch niet helemaal mijn kleur. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte roze lipstick, maar helaas heb ik hem nog steeds niet gevonden. Ik heb wel gemerkt dat ik zelf beter een warme ondertoon kan hebben. Maar alsnog is dit een prachtige lipstick en ik ga zeker nog een keer voor een ander kleurtje kijken! Je kunt de Sleek True Color lipstick kopen bij Shopinbox in Rotterdam of online bij Boozyshop voor maar €6,95!

Big Kisses, Kim

7 thoughts on “Sleek Baby Doll lipstick

  1. Ik had hem een paar dagen geleden ook gezien op het vliegveld in Londen, maar dacht dat ie toch iets te fel en koel zou zijn! Hij is draagbaarder dan ik dacht maar ik zoek toch ook meer een roze nude kleurtje 🙂

Geef een reactie

