FASHION

Alexander Wang for H&M sneek peek in Vogue

alexander wang for hm

Alexander Wang for H&M, een geweldige designer waarvan je binnenkort een prachtige collectie in de H&M kunt kopen. Toen ik het voor het eerst hoorde dat Wang samen ging werken met H&M, dacht ik yes! Eindelijk weer een leuke ontwerper met natuurlijk een geweldige collectie. Ik kocht gisteren het oktobernummer van Vogue en daar stonden ineens echt prachtige afbeeldingen in van de designer collectie!

alexander wang for hm

Het artikel zelf gaat over vrouwen die zeker nog wel aan de top komen in de wereld, maar daar gaat het niet om. Ze dragen de Alexander Wang X H&M collectie! Of het de gehele collectie is: nee. Ik weet dat er nog bepaalde accessoires en items bij horen, maar wie zal het weten hoe groot de collectie word?

alexander wang for hm

alexander wang for hm

Oh hearteyes! Ik ben echt aan het azen op deze trui. Zo simpel, mooi, maar toch geweldig. Deze designer sweater kost €49,99 wat ik eigenlijk wel “mee vind vallen” voor een designer trui! Ja, dit item word zeker weten van mij.

De prijzen staan bij alle items erbij en ik kan je al verklappen dat ik het reuze mee vind vallen! Als je alle exacte prijzen wilt weten, kun je het Vogue oktober nummer kopen.

Big Kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

2 thoughts on “Alexander Wang for H&M sneek peek in Vogue

Geef een reactie

