FASHION

6 fashionista problems

fashionista problems

Fashionista’s hebben één ding gemeen: ze houden van mode en zijn er het liefst de hele dag mee bezig. Soms brengt dit wel wat stress met zich mee (het leven is heel zwaar van een fashionista) en zijn er als het ware “fashionista problems”. Ik heb een aantal van deze problemen op een rijtje gezet en ik weet zeker dat jullie er een aantal herkennen!

– Niet weten wat je aan moet doen. Oke, dit is een probleem die bijna iedereen wel heeft maar het is wel een probleem die nog steeds te vaak voor komt!

– Schoenen kopen die te klein of te groot zijn. Als een fashionista schoenen écht mooi vind maar ze zitten niet lekker en/of passen niet, koopt ze toch die schoenen. Waarom? Omdat het die schoenen waren waar ze al zolang op zoek naar was!

– Kleding kopen omdat het maar goedkoop is. Zelf herken ik dit heel erg van vroeger. Als ik in de sale liep en ik zag dat een truitje heel erg goedkoop was terwijl ik ‘m mwah vond, kocht ik het. Fashionista’s kopen altijd items die goedkoop zijn, gewoon omdat het kan! Vervolgens hangen de items jaren in de kast en worden ze nooit gedragen.

– Een te kleine kledingkast hebben en/of ontevreden zijn over haar kledingkast. Bijna alle fashionsta’s zijn ontevreden over haar kledingkast. Het is niet groot, niet mooi en niet fashionable genoeg. Keep calm fashionista’s, wanneer je je eigen huisje hebt kun je dit helemaal zelf gaan inrichten!

– 1000 redenen noemen om dat ene leuke zomer jasje te kopen. Als een fashionista een heel verhaal vertelt over dat ene leuke jasje en 1000 “redenen” erbij opnoemt waarom ze het moet hebben, heeft ze het niet nodig.

– Zich een goudzoeker voelen als ze in haar portemonnee graait. Hiermee bedoel ik dat alle fashionista’s allerlei bonnetjes van alle aankopen in haar portemonnee heeft zitten. Want ja, misschien breng je dat ene shirtje toch maar terug!

De problemen herken ik zelf heel erg haha. Ik zeg niet dat alle fashionista’s zo zijn, maar ik denk dat vele dit wel herkennen! Neem het met een kleine knipoog!

Big Kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

12 thoughts on “6 fashionista problems

  1. Vooral kleren in de sale kopen omdat het toch maar 10euro kost is heel herkenbaar 🙂 Ook een kast die te klein is. Mijn kast is 3meter hoog en 3meter lang en alsnog puilt hij echt uit! #firstworldproblems haha

  2. Haha ik herken de eerste niet zo. Ik koop geen schoenen die te klein zijn, zo ver gaat het gelukkig niet en zal het hopelijk ook niet gaan. Wel heb ik dat ik vind dat ik te weinig kleding heb, terwijl anderen zeggen dat het bomvol is. Ook bewaar ik de bonnetjes, want wat als ik het nog terug breng.. (wat meestal niet gebeurd). Oh en die 1000 redenen verzin ik ook altijd, maar vooral bij make-up, haha! Leuk artikel.

Geef een reactie

