LIFESTYLE

Photo diary week 33: bowling, Hello Kitty and fur

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yes, ik heb de eerste school week weer overleefd. Vraag me alleen niet hoe ik de rest van dit jaar ga overleven, want jeetje wat heb ik toch een moeite met vroeg opstaan. Hate it!! Maar goed, deze week werd ik maandag avond ziek en heb ik dus ook veel op bed gelegen. School + me = ill?

d1

Nails done met een kleurtje van Anny! Ik ben de laatste tijd echt te lui om mijn nagels te lakken, vooral omdat het de volgende dag al gaat chippen.. #nomotivation

d2

Leuke spulletjes gekocht bij de Action om foto’s mee te maken.

d3

From where I stand

d5

Lovely outfit details, all Zara!

d6

Even heerlijk fietsen ’s avonds. Ik heb via Depop dit faux fur giletje gekocht! Hij is van de collectie van Zara van vorig jaar, en ik had steeds zo’n spijt dat ik hem niet gekocht had. Nu heb ik hem alsnog kunnen bemachtigen!

d4

Bowlen met klasgenootjes, wat zitten die schoenen toch altijd vreselijk!

d7

Thankyou Dior!

d8

Ook kreeg ik deze prachtige jas binnen van Comegetfashion. Binnenkort komt er natuurlijk een OOTD online met de jas!

d9

How cute are these!? Ik ben echt verliefd op deze sokjes!

d10

Ik kocht deze parel ring bij de Action voor een paar centen. Ik moet toegeven, soms heeft Action echt leuke hebbedingetjes!

d11

Heerlijk weer om slip ons en een t-shirt te dragen. Van mij mag het nog wel even zo blijven!

d12

Nog even een heerlijk maskertje op en dan weer slapen.

De tweede schoolweek, nu begint het eigenlijk pas echt. Het word weer schoolboeken mee sjouwen, en naar de lessen gaan tot laat. Goodbye life!

Big Kisses, Kim

10 thoughts on “Photo diary week 33: bowling, Hello Kitty and fur

  1. Leuke diary! Ik moet binnen twee weken ook weer naar school en kijk nu al tegen het vroeg opstaan op haha! Btw maak je die foto’s van where I stand and detail foto’s zelf? Ik vind het namelijk best lastig om detail foto’s van een outfit zelf te maken!

Geef een reactie

