FASHION

Quote: buy now or cry later

Bron foto: ModeMusthaves

Bron foto: ModeMusthaves

Wat een heerlijke quote. Hebben jullie ook niet vaak dat jullie iets niet kopen omdat het te duur is of omdat je toch twijfelt? En dat je dan later thuis komt en spijt hebt as hell? En dan ga je terug om het alsnog te kopen aaaand it’s gone. Ja, dit heb ik echt te vaak gehad en dit laat ik mij niet vaker gebeuren. Tegenwoordig koop ik iets als ik echt dat “verliefd momentje” heb, want ik kan het nog altijd terugbrengen. BUY NOW OR CRY LATER LADIES!

Big Kisses, Kim

2 thoughts on “Quote: buy now or cry later

Geef een reactie

