FASHION

OOTD: a long coat day

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit jaar ben ik echt weg van jassen. Heerlijk om te dragen met herfstachtig weer. Ik draag er t-shirts onder maar ook truien, je kunt ze echt eindeloos combineren! Dit is een langere jas, waar ik eerst even aan moest wennen. Ik zag dit soort jassen vaak bij bloggers uit het buitenland, en vond ze echt ge-weldig! Ik vind persoonlijk de jas het leukste om te combineren met sneakers. Oh en hier zien jullie mijn nieuwe biker pants in een OOTD, lovely right?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shirt Primark Jas H&M Broek Zara Tas Fashluxe Schoenen Adidas Superstar 2

Big Kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

8 thoughts on “OOTD: a long coat day

Geef een reactie

