LIFESTYLE

My new IKEA clothes rack

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij de Ikea vind je de leukste dingetjes voor in huis. Ik kan niet wachten totdat ik een eigen huisje heb en naar de Ikea kan haha! Ik had al eerder een kledingrek bij de Ikea gekocht, maar dan een kleinere versie. Hier kun je naar mijn oude post kijken over dit rek. Helaas werd dit rekje echt te klein, en wou ik er gewoon meer kleding op kwijt. Toen ik bij de Ikea dit rek zag, was ik gelijk verliefd! Groot, minimalistisch en ook nog eens plaats voor je schoenen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit rek kost €12,95 en is verkrijgbaar bij de Ikea. Je kunt hem ook hier gelijk bestellen! Ik erg blij met dit kledingrek en al mijn favoriete items passen erop. Love to see my clothes!

Big Kisses, Kim

14 thoughts on “My new IKEA clothes rack

  1. Wat een heerlijk rek! Ik had, toen ik nog op kamers woonde, mijn kleding ook aan kledingrekken hangen en werd daar altijd zo blij van. Helemaal als alles netjes op kleur gesorteerd hing haha.

Geef een reactie

