FASHION

From where I stand: biker pants

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I want a new pants! Ja ik heb echt nieuwe broeken nodig, de meeste die ik nu heb zijn echt aan vervanging toe. Ik liep dus de Zara naar binnen en ik zag vrijwel gelijk dit pareltje. Een biker pants. Dit is een leren broek (of namaak leer) met biker details, ze zijn dus echt geïnspireerd op motorbroeken. Ik vond ze altijd al zo stoer, maar ze waren onbereikbaar voor me. Merken zoals Yves Saint Laurent en Balenciaga hadden deze broeken al maar ze waren natuurlijk onbetaalbaar. Nu heeft Zara er ei-ndelijk een in hun collectie toegevoegd!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I am so in love! Zouden jullie een biker pants willen en/of durven dragen?

Big kisses, Kim

16 thoughts on “From where I stand: biker pants

Geef een reactie

