UNCATEGORIZED

Photo diary week 32: painting, Adidas and nice cars

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vorige week vertelde ik dat ik de Photo diary wat wil gaan veranderen. Deze week zijn er al een aantal veranderingen te zien, zoals deze “begin” afbeelding. Dit wil ik elke week op zo’n manier gaan doen, het leek mij leuk en origineel! Ik hoop dat jullie de veranderingen leuk vinden! Maar goed, dit was de laatste week zomervakantie dus ik heb nog even voluit genoten. Aaaah ik wil echt niet naar school!

pd2

Zara had een tijd geleden een hele leuke en stoere broek met verfspatten erop. Deze was zo populair en zag er zo leuk uit dat ik hem probeerde na te maken. Helaas vind ik het een echte “nailed it” oftewel een grote faal.

pd3

Oh deze chips is zo heerlijk! En ik vind de chips zak zelf er zo leuk uitzien, pink!

pd4

Adidas lovers. Slippers met sok, haha een ding wat niet veel mensen begrijpen! Ik vind het er altijd wel grappig uitzien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja ik heb ze eindelijk! Sorry voor de vele foto’s die jullie waarschijnlijk al gezien hebben van mijn nieuwe baby’s haha.

pd6

From where I stand with a donut, yum.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kocht dit kledingrek bij de Ikea, wauw I love it!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook kocht ik deze leuke poeder roze mok. Heerlijk om warme chocolademelk in te doen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha een actiefoto met OOTD shooten. Ik zit eraan te denken om hier een keer een post over te maken, met mislukte en/of grappige foto’s!

pd7

Ik was bij de Bavaria City race, wauw wat een heerlijk geluid maakt die formule auto toch. Hij was alleen een soort van gecrasht haha, ook weer leuk om mee te maken!

pd8

Natuurlijk even met de prachtige auto’s op de foto gaan! Sorry voor de slechte kwaliteit.

Het was een leuke week en ondanks het slechte weer heb ik nog kunnen genieten van mijn vakantie. Ik ben benieuwd wat dit schooljaar mij gaat brengen, let’s do this!

Big Kisses, Kim

12 thoughts on “Photo diary week 32: painting, Adidas and nice cars

Geef een reactie

