FASHION

Outfit inspiration: first schoolday

outfit insp
Morgen begint het echte leven weer, school. En guess what? Ik heb totaal geen zin in school haha! De vakantie was echt heerlijk en ging voor mijn gevoel echt veeeel te snel voorbij. Maar morgen is dus weer mijn eerste schooldag en ik denk ook voor vele van jullie. Maar wat is nou de ideale outfit voor de eerste schooldag?

Bij mij is de ideale outfit voor school mooi, stoer maar toch comfortabel. En ready for whatever. Ik heb vaak dat ik van school kom en daarna door ga of naar mijn vriend, of een afspraak voor mijn blog of even de stad in ga. Dan wil je er natuurlijk wel fashionable uitzien! Weten jullie al wat je morgen aandoet of zijn jullie nog vrij?

XO’s Kim

7 thoughts on “Outfit inspiration: first schoolday

Geef een reactie

