FASHION

My cheapest Zara sweater ever

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De afgelopen weken heeft Zara zoals bijna alle andere winkels een flinke sale gehouden. Ik moet zeggen dat ik de sale echt vond tegenvallen dit jaar, vooral omdat ik de leuke truien voor €10 bij Zara miste. Maar ik heb toch nog een andere sweater weten te bemachtigen, die nog goedkoper was!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze sweater was maar €5,99! Zelfs voor een afprijzing is dit goedkoop, dus ik heb goed gekeken of er niks mis was met de sweater. Er hingen er nog veel meer in het rek maar wel alleen maar dezelfde maat. Een heerlijke sweater voor de komende maanden waar je lekker in weg kunt kruipen, love it! Nu maar hopen dat binnenkort de sale met truien bij Zara komt, want ladies er zitten daar altijd prachtige truien tussen!

Big Kisses, Kim

6 thoughts on “My cheapest Zara sweater ever

Geef een reactie

