FASHION

OOTD: finally got my Adidas sneaks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FINALLY! Ik heb ze! Adidas Superstar 2 all white, you’re mine! Na een lange zoektocht in winkels, webshops en apps heb ik ze eindelijk kunnen bemachtigen. Overal waren ze uitverkocht, damn! Maar nu heb ik ze kunnen vinden in een kindermaat bij de webshop van JD Sports, een hele leuke sneaker winkel die ook al een tijdje in Rotterdam zit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kocht de Adidas Superstar 2 voor maar €62! Dit komt omdat ik tussen de kindermaten keek, en blijkbaar gaat de kindermaat tegenwoordig tot 38,5. Precies mijn maat dus. Klik hier om de sneakers te bestellen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Blazer H&M Top Mango Broek Custom made H&M Tas Primark Schoenen Adidas Superstar 2

Ja ik ben echt heel erg blij met deze sneakers. Ze zijn wit en dus kwetsbaar in de herfst en winter, maar omdat ze gemaakt zijn van leer en kunstof kun je ze makkenlijk schoonmaken. Ze lopen ook nog eens heerlijk, ik vind ze zelfs een beetje hetzelfde lopen als de Nike free run 2!

Big Kisses, Kim

12 thoughts on “OOTD: finally got my Adidas sneaks

Geef een reactie

