FASHION

Musthave: leather pants

broek van imitatieleer
De broeken met een leather look. Ze zijn al een lange tijd in de mode, en ik zeg yes! Ik vind broeken met een leren uiterlijk er heel erg stoer uitzien en het maakt je look ook weer compleet anders. Ik heb mijn broek nu al een jaar, en hij is echt aan vervanging toe. Ik zag deze prachtige broek bij de H&M voor €29,99! En deze broek heeft ook kontzakken, wat sommige leather look broeken niet hebben (leggings NO). Ik vind dat dit soort broeken écht een musthave zijn voor deze herfst/winter, wat vinden jullie?

Big Kisses, Kim

One thought on “Musthave: leather pants

Geef een reactie

