FASHION

My little cute wallet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb altijd al een grote portemonnee gehad, maar de laatste tijd vond ik hem teveel plaats innemen in mijn tas. Daarom besloot ik opzoek te gaan naar een kleinere portemonnee, die ik makkelijk mee kan nemen en die zelfs in kleinere tasjes past. I found him! Bij de River Island kocht ik dit schattige kleine portemonneetje en hij is erg fijn om mee te nemen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er is genoeg ruimte voor een aantal pasjes en voor geld, maar niet voor bonnetjes etc. Dit is eigenlijk alleen maar beter, zo neem je geen onnodige troep mee haha! Deze portemonnee kostte €6,99 en is verkrijgbaar bij de River Island!

Big Kisses, Kim

5 thoughts on “My little cute wallet

  1. Wat een super leuk portemonneetje! Ik heb ook altijd een grote portemonnee en waarom precies? Geen idee.. Misschien ook maar eens kijken voor een kleinere versie haha!

Geef een reactie

