FASHION

Shoplog Primark Enschede

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals de meeste van jullie weten ben ik vorige week dinsdag naar de opening van Primark in Enschede geweest. Daar kregen we een giftcard van €50, en kon ik dus heerlijk shoppen! Ik heb niet veel gekocht, eigenlijk heb ik meer items gekocht die wat duurder waren deze keer maar ik ben er heel erg blij mee. Maar zoals beloofd is hier dan de shoplog!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De furry sweater, ik zie hem dit jaar weer in alle winkels hangen. Alleen vind ik heb bij mijzelf toch niet zo leuk staan helaas, dus ik ga hem terugbrengen of verkopen op Depop. De furry sweater kostte €12.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit heerlijke warme lange vest kostte €17! Dit zullen veel mensen duur vinden voor Primark, maar het is echt een heerlijk vest die lekker dik en warm is. Ik was al een tijdje op zoek naar precies zo’n vest in deze kleur, so I’m happy!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Chelsea boots met hak, €18. Ik draag zelf bijna nooit hakken omdat ik ze vaak gewoon niet lekker vind lopen (en er daarom ook niet goed op kan lopen) maar deze laarsjes zitten echt heerlijk! Ze hebben een vrouwelijke uitstraling maar zien er tegelijkertijd ook erg stoer uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een Peter Panda lippenbalsem voor €1,50! Ik vind deze lippen balsem er ten eerste echt super schattig uitzien, en hij ruikt ook nog eens heerlijk naar aardbei!

Dit was de shoplog van de Primark in Enschede, niet veel items dus maar wel items waar ik erg blij mee ben (op de furry na dan). De heels lopen echt heerlijk. Ik kocht ook nog een aantal lingerie items, maar die laat ik liever niet zien op mijn blog. Een beetje privacy mag wel toch? Haha.

Big kisses, Kim

4 thoughts on “Shoplog Primark Enschede

Geef een reactie

