UNCATEGORIZED

Photo diary week 31: geslaagd, Primark, donuts

diaryy

Zoals jullie gemerkt hebben is er vorige week geen Photo diary online gekomen, sorry hiervoor ladies! Ook wil ik mijn Photo diary van meer kwaliteit gaan maken, wat dus inhoud mooiere foto’s en een andere indeling. De komende weken zullen jullie dus misschien wat veranderingen merken! Maar goed, nu door naar mijn week waarin ik veel gesnoept heb!

diary5

Are you my lucky number?

diary1

Yes yes yes! Ik ben geslaagd voor mijn auto theorie! Wat een geluksmomentje had ik toch toen ik op het papiertje las: geslaagd haha.

diary2

Ik trakteerde mezelf heerlijk op een donut, ik vond dat ik dit wel verdiend had.

diary6

Dinsdag ging ik naar de opening van Primark in Enschede, en ik stond om 6 uur al bij de metro. Damn, dat was echt vroeg!

diary4

From where I stand, ik ben op dit moment echt helemaal gek van witte sneakers.

diary7

Oh hoe cute is deze Happy Meal? Ik moest en zou de roze horloge hebben, ik ben echt een Hello Kitty freak haha.

diary3

De laatste macaron.. ze waren echt heerlijk!

diary8

Ik leef nu echt in mijn witte slip ons. Grrr, ik kan niet wachten totdat mijn Adidasjes binnen komen!

diary9

Shopping at Zara is always a good idea!

diary10

Pakketjes van Depop versturen. Hebben jullie ook Depop?

diary11

Mijn vriend nam me onverwachts mee uiteten, wat hou ik toch van hem! We gingen heerlijk wokken hmmm.

Zo, de laatste week zomervakantie. Ik heb echt geen zin in school, gewoon echt niet. Maar goed, nog even een weekje genieten en dan weer bikkelen!

4 thoughts on “Photo diary week 31: geslaagd, Primark, donuts

Geef een reactie

