MAKE-UP/BEAUTY

Mac Saint Germain lipstick

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn lipstick stash van Mac word steeds groter, deze keer kocht ik een creme lipstick in de kleur Saint Germain. Deze zit al een hele tijd in de collectie van Mac, maar toch wil ik nog even delen met jullie wat ik ervan vind! Het is in ieder geval weer een heerlijk roze kleurtje die zeker zal opvallen, maar toch alledaags gedragen kan worden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

You never have enough pink lipsticks!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De swatch, wauw wat een pigment! De swatch bevat maar één veeg en geeft gelijk een prachtige kleur af. Het is een creme lipstick, wat dus betekend dat de structuur erg zacht is maar toch lang blijft zitten. Persoonlijk vind ik dit de fijnste structuur die Mac kwa lipsticks heeft!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I love this color! Hij valt op maar hij is ook weer subtiel, perfect voor altijd dus! Deze lipstick kost €18,50 en is verkrijgbaar bij de Mac counters. Welcome to my stash Saint Germain!

Big kisses, Kim

11 thoughts on “Mac Saint Germain lipstick

Geef een reactie

