FASHION

Fall wishlist: boyfriend coat, chelsea, Adidas

fall wishlist

Het is eindelijk weeer tijd voor een wishlist. En ik heb lang geen wishlist gemaakt, dus er staan nu aardig wat items op mijn lijstje! Deze wishlist is voor de herfst/winter (ik wil echt nog geen winter zeggen!) en er staan items op die ik eigenlijk nog echt “nodig” heb en die mijn kledingkast compleet zullen maken.

1. Een gebroken witte blazer. Mijn oude blazer is te klein geworden en heb ik verkocht, ik heb dus echt een nieuwe nodig! Het liefst wil ik een boyfriend model.

2. Een zwarte boyfriend coat! Oke, ik heb de perfecte winterjas in mijn hoofd maar nu moet ik hem nog gaan vinden. Het zou eigenlijk niet zo moeilijk moeten zijn, het is een hele simpele jas. Ik hoop dat ik een zwarte boyfriend winterjas vind!

3. Een aantal heerlijke dikke sweaters, waaronder een Adidas sweater. Ik vind de sweaters van Adidas er zo simpel, maar zo leuk uitzien! En de kwaliteit ervan is erg goed, ze zijn stevig en heerlijk warm. Ook wil ik een aantal mooie sweaters gaan scoren bij Zara!

4. Een aantal grote dikke sjaals. Waarom? Omdat ik dan (hoop ik) mijn winterjas open kan dragen met een dikke sjaal erover heen. Zo kun je net wat meer variëren met outfits!

5. Chelsea boots. Deze stonden vorig jaar ook al op mijn wishlist, maar ik heb ze nog steeds niet gehaald haha! Ik heb wel al de variant met hak, maar ik wil nu ook gewoon echt de normale chelsea boots eindelijk kunnen bemachtigen!

6. Een Louis Vuitton tas. Het is niet perse iets wat ik echt voor de herfst wil, maar ik wil hem gewoon! Na mijn opleiding wil ik sowieso een Louis Vuitton tas gaan halen als beloning, dit heb ik mijzelf ooit beloofd. Can’t wait!!

7. Een paar goede broeken. Zoals sommige van jullie weten draag ik geen denim jeans, maar echt alleen zwarte en grijze jeans. Ook draag ik graag broeken van een beetje dat nep leer. Zelf slaag ik in de winter altijd erg goed bij Bershka voor broeken!

8. Adidas Superstar 2 all white. Ik ben echt zo lang op zoek geweest naar deze schoenen, serieus ze zijn echt in elke winkel en webshop uitverkocht. Totdat ik op een avond in de webshop van JD Sports zat te kijken, bij de kindermaten (die lopen tot 38,5 of 39). Ik was op de laatste pagina, en daar stonden ze dan mijn schatjes! Er was nog maar 1 maat beschikbaar, en dat was precies mijn maat! Ook zijn de kindermaten bijna €30 goedkoper yay! Ik krijg een van deze dagen een mailtje wanneer ik de schoenen kan ophalen in de winkel, nu nog maar hopen dat ze echt goed zitten!

Ik denk dat ik deze wishlist bij het shoppen misschien wel bij me hou, zodat je echt de items koopt die je echt nodig hebt en niet achteraf denkt: oh ik heb dat nog nodig. It’s shopping time!

Big kisses, Kim

13 thoughts on “Fall wishlist: boyfriend coat, chelsea, Adidas

Geef een reactie

