FASHION

Opening Primark Enschede

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gisteren mocht ik aanwezig zijn bij de opening van Primark in Enschede. Het was een erg gezellige dag en ik heb veel lieve bloggers ontmoet, en natuurlijk heerlijk geshopt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik zat om half 7 ’s ochtends al in de trein, damn wat is Enschede ver weg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In de trein moest ik echt heel erg nodig naar het toilet, maar ik zat nog wel een uur in diezelfde trein. Als er een ding is wat ik echt smerig vind, zijn het die wc’s in de trein. Maar ik had geen andere keus.. wat stonk het zeg. Bah!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We kregen een heerlijk ontbijt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat een prachtige items hingen er in de winkel! Ik vind de nieuwe filialen van Primark kwa inrichting ook echt geweldig, veel overzichtelijker en het shopt veel fijner.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er komt een van deze dagen natuurlijk een shoplog online van de leuke items die ik heb gekocht! Thanks Primark for this amazing day!

Big kisses, Kim

11 thoughts on “Opening Primark Enschede

Geef een reactie

