UNCATEGORIZED

Ten to three bakery macarons

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ten to Three bakery is een bakkerij in Rotterdam centrum. Dit is niet een gewone bakkerij met croissantjes, maar met cupcakes, macarons, muffins en nog veel meer! All sweets! Ik kende de Ten to Three bakery al maar was er eigenlijk nog nooit naar binnen geweest. Gisteren liep ik dus eindelijk naar binnen, en wat is het schattig als je binnen komt! Je kunt namelijk ook binnen eten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hoe schattig is het doosje waar de macarons in zitten?!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik nam een doosje met 5 macarons mee voor €5,50. Zoals jullie zien heb ik er al een opgegeten (oops). De verleiding is groot wanneer je een half uur in de metro naar je macarons zit te staren. Ik vind de macarons heerlijk, ik weet niet hoe ze van Ladurée smaken, maar deze macarons zijn naar mijn mening heel erg lekker!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

5 thoughts on “Ten to three bakery macarons

Geef een reactie

