UNCATEGORIZED

Photo diary week 30: unicorn, Sleek and Walibi

diaryyyy

Hi ladies, het is weer tijd voor de diary van de afgelopen week. Ik heb het druk maar vooral erg gezellig gehad, alleen jammer dat het af en toe moest regenen (autumn is coming). Ik geniet van elke dag want ik heb nog maar een paar weekjes vakantie!

kiiiii

Masker time! Ik ben nog op zoek naar een goede scrub, ik zit zelf aan Lush te denken omdat ik het liefste iets natuurlijks wil. Heeft iemand nog een aanrader?

IMG_1956

Ook ging ik deze week naar Walibi. Het was een erg gezellige dag alleen helaas viel mij het park echt tegen. Het personeel had niet zijn/haar dag en was gewoon echt onvriendelijk, jammer!

IMG_1997

Brrrr, een van deze dagen was het gewoon echt “koud”. Ik droeg een trui met een jasje en een sjaal!?

IMG_1958

Vrijdag ging ik Josie bezoeken in haar nieuwe huis, namelijk een hotel. Zij woont voor 2 weken in het Ibis hotel, en in deze 2 weken organiseert ze allemaal leuke events! Heel apart maar heel erg leuk. Ik gaf haar deze unicorn puntenslijper als homewarming gift!

kiiiii2

Lift selfie in het hotel!

IMG_1961

We gingen even wat eten bij Picknick en daarna maakte we outfit foto’s. Helaas regende het wel die dag..

IMG_1963

Hmmmmm deze tosti was echt heerlijk!

IMG_1964

Ook gingen we nog even langs de winkel Shop in box. Daar hebben ze ook Sleek make-up, en ik kon het natuurlijk niet laten om wat mee te nemen.

sleeeek

Ik nam deze beauty’s mee! Reviews komen online.

IMG_1986

Ready to goooo

IMG_1987

Armcandy, ik draag eigenlijk bijna nooit meer sieraden. Hoe dit komt? Ik vind het gewoon niet meer mooi bij mijn outfits. Als ik het bij een ander zie wel, maar zodra ik zelf sieraden draag dan vind ik het zo druk en storend. Hmmmmmmm…

IMG_1994

Zondag ochtend even rustig wakker worden en bloggen op bed. Heerlijk zo’n ochtend.

IMG_1995

Daarna een lekker zondags ontbijtje. Yum!

Het was een leuke, gezellige en drukke week en de aankomende weken ga ik het ook weer wat drukker hebben. Heerlijk vind ik dat!

Big kisses, Kim

3 thoughts on “Photo diary week 30: unicorn, Sleek and Walibi

Geef een reactie

