FASHION

Some sunday inspiration: sweaters and more sweaters

black and white inspiration

Sweaters! Helaas komen ze steeds meer in beeld en zullen we voorzichtig goodbye moeten zeggen tegen alle leuke zomer tops. Aan de ene kant baal ik hier ontzettend van, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk. Ik hou van shirtjes, maar ook van sweaters. Sweaters zitten vaak echt heerlijk en in de oversized modellen kun je heeerlijk wegkruipen!

Bron foto's: Pinterest

Bron foto’s: Pinterest

Ik vind sweaters leuk om te combineren op een mooie skinny of op een shortje. Wat voor sweater dragen jullie het liefst en hoe dragen jullie deze? Zelf draag ik het liefste een oversized wollen sweater!

Big kisses, Kim

4 thoughts on “Some sunday inspiration: sweaters and more sweaters

  1. Leuke inspiratie! Ik vind de verandering van een seizoen ook altijd wel leuk… Het is alleen jammer dat de zomer zo kort is en de sweater periode zo lang! Achja, wel een excuus om er heel veel van te kopen 😉

Geef een reactie

