FASHION

OOTD: bang bang

outje1

Gisteren ging ik even langs bij Josie. Zij heeft namelijk 2 weken lang een hotel voor zichzelf! We aten gezellig wat in de stad, ze liet mij haar nieuwe “huis” zien en gingen outfit foto’s maken. Ondanks de vele regen konden we een mooi plekje vinden om foto’s te maken! Klik hier om de video van Josie van deze dag te bekijken!

outje2

outje4

outje5

outje3

Hij kwam al voorbij in de photo diary van deze week, maar dit is mijn nieuwe tas *hearteyes*! Ik ben echt helemaal gek op deze tas en ik draag hem nu elke dag. Soms kijken mensen in de stad of in de metro wel raar, maar dan moet ik wel stiekem lachen haha. Ook krijg ik er veel leuke reacties op! Kijk snel op de webshop van Fashluxe want daar komt deze tas vandaan, en ze hebben nog veel meer andere leuke en aparte items!

outje6

Blazer H&M Top Mango Broek Custom made H&M Schoenen Nike Free Run 2 Tas Fashluxe

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

12 thoughts on “OOTD: bang bang

Geef een reactie

