MAKE-UP/BEAUTY

Chanel Les Beiges healthy glow powder

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Les Beiges collectie van Chanel is ten eerste een prachtige collectie. Mooie beige verpakkingen (love it!) en fijne zomerse producten. De Healthy Glow Powder stond al een tijdje op mijn wishtlist, omdat ik wist dat deze heel mooi en subtiel valt op de huid. Natuurlijk is het doosje zelf al een must om te hebben!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als je het doosje openmaakt komt er een prachtig kwastje te voorschijn. Dit is echt een luxe, en luxe geeft iedere vrouw een fijn gevoel, toch? Het kwastje kun je gebruiken om de poeder mee aan te brengen, maar zelf gebruik ik liever gewoon mijn eigen kwasten omdat ik hier al aan gewend ben.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als je het kwastje dan eruit haalt krijg je nog een soort dekseltje waar hij op ligt, en dan de blush! En wauw, wat een prachtige kleur. Dit is kleur nummer 40 en het is een wat donkere kleur. Deze kleur is precies donker genoeg om mijn wangen en cheeks mooier uit te laten komen en lichtjes te shapen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier de swatch, ik trok een schuine lijn zodat de kleur goed zichtbaar is. Zoals jullie zien is het een hele subtiele pigmentatie, maar zodra je hem aanbrengt op je gezicht komt de kleur heel mooi naar voren en breng je soms juist weer te veel aan. Dit is voor mij alleen maar een pluspunt, omdat je dan minder nodig hebt en dus langer met het product doet!

kimnu

Hier zie je hoe mooi de healthy glow uit komt. Ik draag hier alleen een concealer op bepaalde plekjes en dan de poeder. Zo kunnen jullie goed zien wat een prachtige glow die uit zichzelf afgeeft! En zoals je ziet is de pigmentatie op mijn gezicht ineens veel beter dan op mijn arm. Het is een mooie poeder om mee te shapen maar ook gewoon om net wat meer kleur in je gezicht te brengen. De poeder blijft ook de gehele dag op mijn gezicht zitten en gaat niet vlekken, ik ben helemaal om!

En oh ja, zeker niet onbelangrijk.. in de poeder zit ook SPF 15, wat de huid dus beschermt tegen zonnestralen! Ook heeft deze poeder een antioxiderende werking, waarmee je huid beschermd wordt tegen invloeden van buitenaf.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze healthy glow kost normaal €48,95 maar ik kocht hem met een flinke korting bij Parfumerie La bourse! Het is niet goedkoop, dus het zal even een aanschaf zijn maar het is het waard. Ik merk nu al dat je zo lang kunt doen met deze poeder, en het effect vind ik echt prachtig. En hè, het is toch je huid. Die moet je goed verzorgen toch?

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

8 thoughts on “Chanel Les Beiges healthy glow powder

Geef een reactie

