FASHION

Who wears it better: pink shorts

Bron foto's: pinterest, middelste foto fannylyckman.com

Bron foto’s: pinterest, middelste foto fannylyckman.com


Roze shortjes, een item dat veel gespot word deze zomer. Ze worden vooral gespot bij fashion bloggers. Zelf heb ik geen roze short, maar vind ik het wel echt een musthave item en vind ik ze er prachtig uitzien! Girly maar als je het goed combineert toch erg vrouwelijk.

Alle drie de outfits zijn toevallig gecombineerd met een witte blouse. Zelf vind ik de laatste outfit echt prachtig, deze outfit zou zo in mijn kast mogen hangen en die zou ik met plezier willen dragen! Totally lovin it. Wat is jullie favorieten outfit?

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

4 thoughts on “Who wears it better: pink shorts

Geef een reactie

