FASHION

Minimalist Mango sweater

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eigenlijk moet ik eerlijk toegeven dat, ik niet vaak de Mango in loop. Laatst trok een mooie sweater vanuit de etalage me naar binnen, en wauw! Ik kon echt, serieus de hele winkel wel kopen. Wat was dit? Ineens vond ik alles leuk en helemaal geweldig en ook nog eens voor een goede prijs! Ik weet van mezelf dat mijn stijl steeds meer veranderd en wat serieuzer en vrouwelijker word, en Mango heeft nu echt de perfecte collectie daarvoor. Ik vond deze mooie trui tussen de sale en ik ben in love!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De sweater kwam van de Premium LTD Collectie. Dit was een speciale collectie met mooie basics, die erg simpel, minimalistisch waren maar toch de details hadden die alles vrouwelijk en chic maakte. Precies wat ik wil dus! Deze sweater koste normaal €34,99 en nu maar €24,99! Het was ook de laatste in dat filiaal (fjiew).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben alleen achter 1 nadeel gekomen.. deze trui kan/mag niet in de was!? Geen eens handwas, hij mag alleen naar de stomerij. De sweater is gemaakt van 81% katoen en 19% polyester, weten jullie waarom dit niet in de was zou mogen? Dit is wel echt een puntje waar ik erg van baal, ik hoop dat jullie hier meer van weten en me kunnen helpen haha! Ondanks het wasprobleem ben ik heel erg blij met deze sweater.

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

12 thoughts on “Minimalist Mango sweater

  1. Bij de Mango staat (bijna) in alles dat je het niet kunt wassen. Dit is uiteindelijk ook het beste voor je kleding. Ik zou zeggen handwas of in een waszak op de Fijnwas functie in de wasmachine.

  2. katoen met polyester is waterafstotend, dat is waarschijnlijk de rede dat hij niet in de (hand)was mag. ik zou hem als ik jou was toch een keer in de zoveel tijd laten stomen.. je hoeft hem niet perse te wassen na een keer dragen. laat je sweater buiten uithangen, en wanneer hij echt nodig is aan een schoonmaakbeurt breng je het naar de stomerij..

  3. Gewoon in de machine op het wolwas programma (koud). En een klein beetje wasmiddel en wasverzachter. Dit doe ik zelfs met colbertjes die niet in de was mogen, maar het gaat altijd prima. 😉

Geef een reactie

