FASHION

Outfit inspiration: walibi it is

outfitjuuu

Een van deze dagen is het eindelijk weer zo ver, ik ga naar Walibi! Het is alweer 1/2 jaar geleden dat ik er voor het laatst was, maar ik vind Walibi echt geweldig. Heerlijk een adrenaline boost krijgen in de achtbanen en gewoon genieten. Maar wat doe je nou eigenlijk aan naar een pretpark?

Ik ga woensdag of donderdag en het word dan zo rond de 23 graden MET wolken (helaas).. een lange broek dus! Deze inspiratie lijkt me perfect voor een dagje naar het pretpark en ik ben ook nog wel iemand die dan een extra vestje mee neemt haha. Beige sandaaltjes, een witte hoge top en mijn nieuwe poeder van Chanel. Natuurlijk mag mijn nieuwe gun bag niet ontbreken!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

3 thoughts on “Outfit inspiration: walibi it is

Geef een reactie

