UNCATEGORIZED

Photo diary week 29: make-up, skulls & guns

photooo

Wat vliegen de weken toch voorbij, elke keer denk ik “oh nee nog maar een paar weken en dan weer school”. Ik ben echt nog niet toe aan school en wil nog voorlopig heerlijk genieten van me vakantie! Ook heb ik weer geshopt (bad me) maar ik had echt nieuwe make-up nodig. Vrouwen he.

IMG_1900

Bij een post van vorige week zagen jullie deze musthave armband voorbij komen. Natuurlijk kon ik hem niet laten hangen en kocht ik hem meteen! Lovely bracelet that fits every outfit

IMG_1903

Comfort, comfort, comfort!

IMG_1904

Mirror selfie met mijn ge-weldige nieuwe tas van Fashluxe. Dream bag!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Doen jullie al mee aan mijn winactie?

IMG_1908

Toen ik even een rondje ging maken in de stad, was er een man echt mega bellen aan het blazen. Ze werden wel zo’n 5 meter lang! Haha, nog nooit gezien.

IMG_1910

From where I stand, deze schoenen lopen heerlijk met dit weer.

IMG_1913

Ook ’s avonds was het heerlijk weer om even weg te gaan.

IMG_1915

Cornflakes, dit eet ik niet vaak meer terwijl ik het vroeger elke dag at. Toch blijft het heel erg lekker.

IMG_1918

Terwijl ik mijn cornflakes at en zat te zappen op tv, zag ik dit: de troetelbeertjes! Maar dan in 3D. Maar kennen jullie deze tekenfilm nog van vroeger? Ik was er echt dol op!

IMG_1926

Eindelijk kocht ik de poeder van Chanel van de Les Beiges collectie. Hij stond al heel erg lang op mijn wishlist en nu heb ik hem eindelijk! Hier komt zeker nog een review over.

IMG_1929

Best shoppings ever: Mac make-up & Mango sale shopping

IMG_1930

Yes yes yes! Eindelijk heb ik mijn “decoratie” skull gevonden. Binnenkort laat ik in een post zien hoe leuk je deze skull kunt gebruiken!

6 thoughts on “Photo diary week 29: make-up, skulls & guns

Geef een reactie

