MAKE-UP/BEAUTY

Win the pink beauty box! (CLOSED)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(WINACTIE GESLOTEN)
Yes, eindelijk weer een winactie! Nu ik weer lekker in mijn “blogritme” zit en jullie zulke lieve lezers zijn, wil ik weer wat gaan weggeven. Een pink beauty box! Pink? Ja, pink. Er zitten dus heel veel roze goodies in om jezelf eens heerlijk te verwennen! De box is mede samengesteld door de BAG Office.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat zit er onder ander in de pink beauty box?
– Sally Hansen topcoat nagellak
– Victoria’s Secret bodylotion
– Armbandje Invito
– Ketting Costes fashion
– Dip&Clean nagellak remover Hema
– Victoria’s Secret bodymist mini
– Dr van der Hoog masker
en nog veeeeel meer goodies waarmee je jezelf een verwen dagje kunt geven! Er zitten nog meer producten in de box die niet op de foto staan. Verassingen horen erbij toch?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Maar wat moet je nou doen om deze goodiebox te winnen?
– Volg mij op Instagram en like de foto met de goodiebox
– Volg mij op Bloglovin en like de post met de goodiebox
– Laat een reactie achter bij de comments met je gegevens (dus je Instagram account en je Bloglovin account.) Zet daarbij ook je naam, en een geldig e-mail adres.

Let op ladies: als je geen geldig e-mail adres met je naam achterlaat bij de comments doe je niet mee aan de winactie. Let hier dus op!

De winnaar word zaterdag 9 augustus gemaild en komt in die maandag erna ook in mijn Photo diary te staan. Mee doen kan dus t/m vrijdag 8 augustus 20:00. Reageert de gelukkige niet binnen 4 dagen, dan zal er helaas een andere winnaar worden uitgeloot! Voor verdere vragen en/of opmerkingen over de winactie kun je mij een mailtje sturen: keybykim@live.nl. Heel veel succes ladies!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

22 thoughts on “Win the pink beauty box! (CLOSED)

  1. Super leuke actie ik doe mee !! Zou een super verjaardagscadeau zijn voor mijn zusje als ik dit misschien win! Ik heb je foto geliked op insta en bloglovin en volg je op allebei . Insta: lisa.edst bloglovin: eldtahapary00@live.nl
    BEN. NU AL BENIEUWD 😄
    SUCCES MET DE WINNAAR UITKIEZEN! #FINGERSCROSSED
    XX

  2. Hoi schat,

    Je pagina ziet er super uit!
    Wat leuk dat je zulke leuke verassingen deelt , wil graag eraan mee
    doen (first time)
    De pink boxx ziet heel aantrekkelijk uit , wie wilt dit nou missen? Hihi💕

    wens jou veel succes , met het uitkiezen van de kandidaten xx

    Mail: elifekinci91@hotmail.com
    Insta + bloglovin : elieetje

  3. Wauw, super leuk !! Roze is ook mijn lievelings kleur! Ee zitten geweldige dingen tussen, nou ja, eigenlijk is alles geweldig hihi. Ook leuk dat er wat faves van jou in zitten want ik lees en zie vaak hoe dol je bent op VS. Ik doe heel graag mee! Mijn instagram is: ayrapaul en mijn e-mail en bloglovin is: ayra_maxime@hotmail.

    Xo en veel liefs, Ayra

  4. Oeee dit is echt een hele leuke beauty box, super lief dat je al deze spulletjes cadeau doet 😀 ! Ik heb zelf nog nooit iets van VS gehad dus vooral daarom zou ik heel erg graag willen winnen. De andere producten lijken me ook echt heerlijk!! Ik heb helaas geen instagram maar volg je wel op bloglovin. (evelien_vdheuvel@hotmail.com ook mijn emailadres)

    xxxxx

Geef een reactie

