FASHION

OOTD: the cheapest sandals ever

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hi ladies, in de zomer draag ik eigenlijk het liefst altijd sneakers. Ja, gewoon sneakers onder een rokje of een shortje. Sneakers staan gewoon altijd stoer en sportief, en je kunt er hele dagen op lopen. Maar ik moet natuurlijk ook af en toe mijn sandaaltjes te voorschijn halen, zodat mijn voetjes wat bij bruinen haha. Bij deze outfit droeg ik hele goedkope sandaaltjes! Ondanks dat ze zo goedkoop waren zitten ze wel heerlijk, en als je ze juist combineert vind ik ze heel erg leuk staan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kocht deze sandaaltjes 2 weken geleden bij de Primark voor maar €3! Geen geld toch? En ze zitten ook nog eens erg comfortabel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Top H&M Broek Custom made H&M Clutch Custom made Schoenen Primark Ring Lucardi

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

8 thoughts on “OOTD: the cheapest sandals ever

    • Eigenlijk heb ik geen vaste manier, ik doe meestal van alles wat haha. Maar om de scheuren met draadjes ertussen te krijgen (hoop dat je weet wat ik bedoel) snij ik met een scherp meisje horizontaal, maar ik snij dan zo dat ik net niet helemaal door de stof heen ga. Dan trek ik iets erboven of eronder nog zo’n lijn en dan kun je de draadjes er zeg maar uithalen. Ik doe vooral gewoon een beetje wild want dan krijg je naar mijn mening altijd het leukste resultaat!

Geef een reactie

