MAKE-UP/BEAUTY

Nails of today: white with Essie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb mijn nagels heerlijk wit gelakt, weer even wat anders dan al dat roze. Ook staat het erg mooi bij een all white outfit die ik (hopelijk) wat vaker ga dragen de komende dagen. Het weer zit in ieder geval mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit Essie lakje kocht ik gisteren bij de DA drogist met 30% korting! Zoals ik het zie is het een oude collectie, omdat de verpakking anders is en de kleur nog geen ‘naam’ heeft. Ondanks dat het een oude collectie is doet het lakje goed zijn werk en heb ik weer een heerlijke manicure gehad! Vandaag ga ik kijken of ik mooie OOTD foto’s kan maken en er komt een van deze dagen een hele leuke winactie aan, so stay tuned!

Big kisses, Kim

4 thoughts on “Nails of today: white with Essie

Geef een reactie

