FASHION

From where I stand: Chanel Le Boy

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

From where I stand. Een nieuw soort post op mijn blog. Maar wat voor soort post is het? Omdat ik niet altijd even veel tijd (en nog beter wil oefenen) heb voor outfit foto’s, maar wel graag wil delen wat mijn outfit’s zijn ga ik deze posts met jullie delen. Hierin laat ik niet mijn gehele outfit zien, maar “from where I stand”. Ik moet zeggen dat ik aan de bovenkant van mijn outfit vaak toch nooit wat bijzonders heb, bij mij zitten de details vooral beneden hihi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook wil ik bij deze posts nog iets bijvoegen. Dit kan zijn een quote, een gebeurtenis of iets anders wat ik erg graag met jullie wil delen. Deze keer is het deze tas, deze geeeee-weldige tas! Ik was al een tijdje verliefd op de Le Boy bag van Chanel en wou hem erg graag hebben. Ja, dit moest mijn pareltje worden! En nu eindelijk, heb ik hem in mijn handen. Het is een elegante tas die je eigenlijk voor veel gelegenheden kunt dragen. Zelf draag ik heb wanneer ik niet veel nodig heb of bewaar ik mijn camera erin als ik ga shooten ergens! Deze tas kun je hier bestellen bij de webshop Myfavfashionstore.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat vinden jullie van deze posts en hebben jullie nog dingen die je wilt zien en/of tips? Laat het weten in een comment!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

3 thoughts on “From where I stand: Chanel Le Boy

Geef een reactie

