UNCATEGORIZED

Photo diary week 28: Chanel tas, fotoshoot

diary

Hi ladies, er is alweer een week voorbij! Ik besef eigenlijk dat de vakantie toch best wel snel gaat, want ik heb nu nog “maar” een maandje vakantie. Genieten dus!

diary1

Ik begon de week even heerlijk met een zonnebankje.

IMG_1881

Het was weer prachtig weer deze week en ik heb dus veel gelopen en gewandeld. Hier zat ik aan de maas om heerlijk tot rust te komen.

IMG_1882

Ik ging even langs de Big Bazar om te kijken of ze nog leuke nieuwe make-up hadden. Helaas waren alle OPI lakjes al weg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kwam uiteindelijk wel met deze schatjes thuis!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En ei-ndelijk heb ik een van mijn droomtassen! Nou is dit natuurlijk geen echte Chanel, deze zijn zo €1000 en ik ben ook maar een student. Zelf vind ik dit wel echt tassen (koop er dan wel een van goede kwaliteit) die lang mee gaan en je eigenlijk je hele leven kunt blijven dragen! Thankyou Myfavfashionstore!

IMG_1888

Ik heb een tweedehands fiets gekocht and I’m happy! Mijn andere fiets was helaas gestolen, dus zat ik een paar weken zonder fiets. Maar nu heb ik eindelijk een nieuwe, en kan ik weer heerlijk ’s avonds gaan fietsen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pakketjes, pakketjes, pakketjes!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lieve poes ben je toch ook maar je verhaart echt ontzettend veel!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ging met mijn tante professionele foto’s maken, en het was heel erg gezellig! Het was even kijken en testen maar uiteindelijk zijn er erg mooie foto’s uit gekomen. Zelf wil ik me ook blijven verbeteren kwa foto’s maken en dus geeft ze me veel tips!

keyy1

Dit is een van de foto’s die eruit is gekomen. De foto’s is (nog) nauwelijks bewerkt en ik draag hier bijna geen make-up. Wat we wel merkte is dat het mooier zou zijn als ik gewoon echt een foto make-up had op gedaan. Maar goed, deze naturel foto vind ik ook erg mooi!

Ik ben ook begonnen met mijn rijlessen en dus zal ik waarschijnlijk daar veel mee bezig zijn de aankomende tijd. Ik hoop mijn rijbewijs snel te halen zodat ik er “vanaf” ben haha.

Big kisses, Kim

4 thoughts on “Photo diary week 28: Chanel tas, fotoshoot

Geef een reactie

