UNCATEGORIZED

A very pink monday

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Roze maandag, een van de drukste dagen op de Tilburgse kermis. Ik was zelf nog nooit naar de roze maandag geweest, maar ik zag altijd al vele foto’s voorbij komen en ik dacht: daar wil ik ook heen! Een van de redenen: alles en iedereen is roze! Love it! Iedereen die homo-emancipatie en –integratie een warm hart toedraagt kan in zijn/haar roze goedje naar de roze maandag komen, be gay for a day!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat een leuk welkom. Ik koos er toch maar voor om een ‘queen for a day’ te zijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pink selfie!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Waarom vind ik roze er toch altijd zo leuk uitzien!?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, wat een foto! Ik had eerlijk gezegd wel meer travo’s verwacht, ik heb er in totaal maar een stuk of 5 gezien. Ik heb tenminste een selfie kunnen maken met een travo, iets wat je niet alledaags kunt doen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een beetje kitschy misschien?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En ja ladies (or gentlemen!?), dit zie je dus ook op pink monday!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat een ge-weldige man! Hij draagt wat hij wil, is lekker zichzelf en heeft genoten van deze dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zelfs de Ah to go deed mee aan de roze maandag! In plaats van ‘to go’ stond er ‘to gay’ op de roze shirtjes van de werknemers! Dit vind ik echt zo leuk, dat alle bedrijven gewoon mee doen aan deze dag en het ook steunen. Zo zou het eigenlijk overal moeten zijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat een geweldige dag, of beter gezegd geweldige mensen. Ik was verbaasd over hoe aardig iedereen was, en wat voor sfeer er hing. Het was totaal geen sfeer van luidruchtige, dronken, agressieve mensen maar juist gezelligheid en feesten. Ik zou alleen al voor deze sfeer volgend jaar weer terug gaan! Zijn jullie wel eens naar de roze maandag geweest?

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

5 thoughts on “A very pink monday

  1. Ik heb het idee dat jij op de enige plek bent geweest waar ik dus niet was haha, want alles wat ik op die foto’s zie komt me echt niet bekend voor! Wel leuke foto’s allemaal! X

  2. Ah wat een leuke foto’s! Ik zou eerst ook gaan, maar ik ga toch vanavond. Achteraf wel spijt, haha. Leuke foto’s en die selfie is echt geniaal haha

  3. Super tof dat je er was. Iedereen moet roze maandag en keer meemaken. Jammer dat het weertje dit jaar niet mee zat! Ik heb er in iedergeval wel van genoten met mijn vriendin (partner). Leuk dat je er een artikel over geschreven hebt. xoxo

Geef een reactie

