UNCATEGORIZED

Photo diary week 27

diaaary

Door dit weer kon ik veel leuks doen deze week! Ik probeerde wat nieuws uit met mijn camera, zag mijn 2 lieve chihuahua’s weer en ik mag een erg leuke goodiebag gaan weggeven!

IMG_1840

Aan het begin van de week ging ik eerst heerlijk naar de zonnebank. Ik heb een abonnementje genomen dat ik 4 keer 20 minuten kan gaan voor maar €22! Ik had echt weer even een tintje nodig, maar het gaat nu wel ineens heel snel met dit mooie weer haha. Ik mag niet klagen!

IMG_1850

Ik kocht dit nieuwe lakje van Anny, dit kleurtje is echt perfect voor de zomer!

IMG_1848

Onderweg naar Rotterdam

IMG_1851

Oef, ongezond ongezond! Maar ik vind de double cheeseburger echt heerlijk..

IMG_1852

Ik ging samen met Josie naar de Fashion Bloggers Clinic. Hier waren we al eerder samen heen geweest, en het was weer een leuke maar ook leerzame dag! Van te voren gingen we nog even naar de Primark en kochten we allebei deze schoenen voor maar €3!

IMG_1853

Ik heb veel tips opgeschreven en ik kan niet wachten om ze allemaal te gaan toepassen! Ik wil mijn blog blijven verbeteren.

IMG_1858

We kregen op het einde ook nog leuke goodiebags mee en ook een tas met deze heerlijke Zwitsal verrassing! Ik had er al van gehoord dus nu ben ik erg blij dat ik ze ook kan gaan uitproberen! Ik kan al verklappen dat het écht heerlijk naar Zwitsal ruikt! Ook mocht ik één goodiebag weggeven dus binnenkort komt er een erg leuke winactie aan!

IMG_1856

Onderweg naar het strand, wat een mooie blauwe lucht!

IMG_1857

Jakkes, zand! Nou heb ik er in het begin altijd veel moeite mee als er zand op mijn handdoek komt, maar eigenlijk na een uurtje ben ik er al aan gewend en vind ik het niet erg meer. Ik vind het wel echt vre-selijk als er zand onder je nagels komt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Scherp

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit ziet er misschien raar uit, maar ik had ook nog een verjaardag in Limburg en ging daar met mijn tante oefenen met de camera. Ik wou graag het effect kunnen creëren zodat het voorwerp (of bij OOTD’s ikzelf) scherp is en de achtergrond onscherp. Me tante heeft die cursussen en van alles gedaan, dus zij wist precies hoe het moest! Zien jullie het verschil met de eerste en tweede foto?

IMG_1866

Nog even heerlijk wandelen in het bos in Limburg! Heel anders dan in het drukke stadje Rotterdam haha.

IMG_1867

Zaterdagavond ging ik nog even de stad in om nog wat van Zomercarnaval mee te krijgen. Dit had ik eigenlijk beter niet kunnen doen, de sfeer was wel goed toen ik aankwam maar helaas werd er daarna veel gevochten en ging ik maar naar huis. Jammer.

IMG_1868

Ik ging de volgende dag heerlijk met een vriendin ergens wat eten en ook namen we een sisha.

IMG_1870

Daarna liepen we nog een stukje door Rotterdam langs het water. Dit is echt heerlijk rustgevend (al zal je denken van niet in zo’n drukke stad) maar Rotterdam is ’s avonds langs het water echt heel erg mooi.

Het was een drukke maar erg gezellige week! Voor deze week heb ik eigenlijk nog niets gepland, dus het word een verrassing over wat ik allemaal ga doen. Het weer blijft in ieder geval heerlijk warm!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

3 thoughts on “Photo diary week 27

Geef een reactie

