FASHION

Outfit inspiration: can’t without black

outfit

Wat een weertje! Al die shorts, rokken en andere zomerse dingen kunnen voorlopig wel uit je kast blijven want de aankomende week blijft het ook tropisch warm! All white outfits vind ik altijd erg mooi staan, en vooral met deze hitte natuurlijk. Toch vind ik persoonlijk wel dat er iets zwarts bij moet (hoe kan het ook anders) omdat de outfit dan net wat meer contrast krijgt. Ik vind dit weer heerlijk en ik geniet ervan zolang het nog kan!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

One thought on “Outfit inspiration: can’t without black

Geef een reactie

