FASHION

OOTD: black with 27 degrees

k2

Wat een prachtig weer deze dagen! Tijd voor een “zomerse” outfit. Bij outfits als deze krijg ik altijd de vragen: heb je het niet warm met zwart aan? Waarom draag je zwart in de zomer?

key

Omdat het kan! De mensen die mijn stijl kennen weten dat ik van basic, stoer, zakelijk maar toch sportief hou. Ja echt een mix van alles dus. Ook draag ik het liefst zwart, wit en/of aardetinten. Vooral zwart eigenlijk. Dus ja, zelfs in de zomer draag ik zwart! Dit doe ik wel op een zomerse manier natuurlijk, zoals bij deze outfit. Zwart aan de bovenkant en witte slip ons. Voor mij echt een perfecte zomeroutfit die ook nog eens heerlijk comfy zit!

k3

k1

kim
T-shirt Primark Short Primark Tas Primark Armbandje Custom made by KEY Schoenen River Island

Zwart met 27 graden is voor mij dus heel normaal. Sommige zullen dit nooit snappen haha. Gelukkig zie ik nu wel steeds meer mensen ook zwart dragen in de zomer, en het komt ook steeds meer terug in de trends (vind ik leuk!). Black is such a happy color!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

One thought on “OOTD: black with 27 degrees

Geef een reactie

